SELAMAT DATANG..... WELCOME..... AHLAN WA SAHLAN ..... 欢迎光临..... வரவேற்பு..... BIENVENUE..... TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE BLOG KAMI

Thursday 10 October 2013

KRS YANG KU SERTAI

Dunia KRS bermula semenjak saya berkhidmat di SMK Perimbun pada tahun 1997. Tahun 1998 terlibat sebagai guru penasihat. Tahun 1999 pula mula diberi kepercayaan sebagai Ketua Guru Penasihat KRS. Disitulah bermulanya KRS dalam hidupku. 

Pelbagai aktiviti KRS diperingkat sekolah , daerah , negeri , kebangsaan dan antarabangsa saya menyertainya. Pengalaman indah ini sukar untuk dinilai. 
Aktiviti rekreasi tali , tali temali memang kegemaran saya. 



Bila beruniform no 2 ni rasa macam prajurit angkatan tentera pulak.. hehe. Segak dan tanpan.. perasan pulak. Bermula dengan pegawai biasa dinaikan pangkat sehingga Mejar KRS ..diamanahkan sebagai Pegawai Laksana KRS Negeri Selangor

 Gambar ini semasa menjadi hakim kawad kaki peringkat Kebangsaan sekolah rendah d Danga Bay Johor Baru. Bersama rakan dari Kuala Lumpur dan Kedah.
 Wajah kepenatan tapi ceri , maklumlah dikelilingi gadis-gadis KRS semasa Perkhemahan Tahunan KRS sekolah saya pada tahun 2009 di Hutan Lipur Gunung Senyum Temerloh Pahang. 
 Majalah ini kalau dicari dikedai tentu sukar nak jumpa. Sold Out..hehe. sekadar membina idenditi dan kepuasan diri dalam dunia grafik.
 Semasa membuat peristiharan Kadet2 yang lulus pangkat sarjan/Staf Sarjan KRS Daerah. SMK Bandar Rinching jadi tuan rumah tahun 2011 masa tu. Sibuk dan buat-buat sibuk. 
Bila dah dalam hutan .. rebung adalah kegemaran ku. Rebung ni akan dimasak bersama udang. Kawan-kawan memang menunggu masakan yang akan saya masak. Katanya sedap.. entahlah. Yang saya tahu.. saya suka masak. Ada yang panggil saya cheff zack.
 Dunia masakan memang saya suka. Boleh buka facebook saya..banyak koleksi masakan yang saya kongsi. iperingkat antarabangsa saya terlibat dengan Asean School Games. Sebagai jurulatih pembawa bendera untuk majlis perasmiannya. Penat dan mencabar untuk mencapai standard antarabangsa.
Banyak lagi pengalaman indah bersama KRS. Nanti saya tulis lagi.


No comments:

Post a Comment